December 15, 2010

FOREWORD

Neden blog yazariz minvalinde psikolojik bir aciklama elbette yapmayacagim. O kadar guzel bloglar okuyorum ki son zamanlarda, bende de bir "ben de yazayim, ben de anlatayim" istegi olustu. Evet, bu kadar basit :)

Bu blogda okuyacaklariniz, kimi zaman guncel, kimi zaman eski de olsa bende hala heyecan uyandiran kitaplar, filmler ve diziler hakkinda olacak. Durduk yerde Lost dizisinin incelenmesinin sebebi yalnizca budur bir de muhtemelen tekrar izlemisimdir falan. Basliklarda ve yazi iclerinde kimi zaman Ingilizce kelimeler de kullanacagim ancak bunun sebebini muhtemelen yazi icinde aciklarim, aciklamasam da bi sebebi mutlaka vardir zaten.

Hosgeldiniz diyor, bu blogun "tamamen" kisisel gorusleri yansittigini beyan ediyorum efendim. Buyrun o zaman, sizi boyle alalim.

3 comments:

  1. hayırlı olsun ;) queen's suicide da senin midir? pek sevdim de :)

    ReplyDelete
  2. tesekkur ederim :)) simdilik sizin blogun spin off'u gibi duruyor farkindayim ama ileride daha da kisisellesecek, yeni bazi fikirler buluyorum gun gectikce. yanlis anlasilma olmasin yani ama en cok da sizin blogdan etkilendigimi belirtmem lazim :))

    queen's suicide da benim tumblrm evet :))

    ReplyDelete
  3. hiç de öyle gibi durmuyor bir kere. çok hoş bir his ama öyle etkilemiş olmak filan :)

    ReplyDelete